Indeks alfabetyczny
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Indeks branżowy
Panel firmy

Komunikat

 
2018-07-06 11:15:32

Uroczyste podpisanie umowy z firmą Plasser & Theurer na zakup uniwersalnej podbijarki rozjazdów i torów typu UNIMAT.

Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w dniu 28.06.2018 r. podpisała umowę z firmą Plasser & Theurer Export von Bahnbaumaschinen Gesellschaft m.b.H na dostawę wysokiej wydajności podbijarkę torową i rozjazdową typu UNIMAT 09-32/4S Dynamic. Fabrycznie nowy sprzęt zwiększy potencjał maszynowy DOLKOM już w 2020 roku.

Podczas uroczystego podpisania umowy DOLKOM reprezentowali Prezes Zarządu Andrzej Gola oraz Członkowie Zarządu Mirosława Talarska i Adam Prynda, natomiast w imieniu Plasser & Theurer Export von Bahnbaumaschinen Gesellschaft m.b.H umowę podpisał Pan Jürgen Kübler. To ważne i uroczyste dla naszej Spółki wydarzenie swoją obecnością uhonorował Prezes Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – Pan Ireneusz Merchel.

Maszyna typu UNIMAT 09-32/4S Dynamic to dwupodkładowa maszyna podbijająca, 10 osiowa uniwersalna maszyna podbijająca oparta na zasadach pracy najnowszych maszyn podbijających zwrotnice (unimat 4S) – z funkcją stabilizacji (DGS). Wysokowydajna podbijarka torowa i rozjazdowa wyposażona w zespoły stabilizujące, umożliwiająca sprawne i efektywne prowadzenie robót bieżącego utrzymania na zmodernizowanych liniach i odcinkach kolejowych. Wydajność maszyny jest znacznie wyższa od obecnie najlepszej posiadanej przez Spółkę podbijarki rozjazdowej typu UNIMAT 08-475/4S i wynosi ok. 1,2 km toru na godz., przy jednoczesnym płynnym przejściu z toru w rozjazd. Funkcja DGS realizuje zastabilizowanie toru bez potrzeby sprowadzania drugiej maszyny. Maszyna UNIMAT 09-32/4S Dynamic pozwoli na podbicie torów i rozjazdów wraz z ich zastabilizowaniem, w trakcie krótkich zamknięć torowych jak również w przerwach między pociągami.

Niewątpliwą zaletą tak skonfigurowanej maszyny jest przywrócenie ruchu po podbiciu toru z prędkością rozkładową, bez wprowadzania miejscowych czasowych ograniczeń prędkości. W przypadku zmodernizowanych linii i odcinków kolejowych – zwłaszcza tych o dużym natężeniu ruchu, posiadanie tego typu maszyny będzie jednym z podstawowych wymogów, umożliwiających oferowanie przez Spółkę tego typu produktu.

Zwiększenie potencjału w segmencie podbijarek zapewni pełną realizację usług w zakresie inwestycji i utrzymania dla Zakładów Linii Kolejowych.

Uniwersalna podbijarka rozjazdów i torów Unimat 09-32/4S Dynamic będzie wyprodukowana w 2020 roku, jej odbiór nastąpi w czerwcu 2020 r.


« powrót
zobacz prezentację firmy »