Indeks alfabetyczny
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Indeks branżowy
Panel firmy

TransComfort

TransComfort  
TransComfort is a Business Unit of M&MR Trading Polska Sp. z o.o.
ul.Hutnicza 25 DE 
81-061 Gdynia 

Tel. +48 (058) 627 49 27/25 
Fax +48 (058) 627 49 28 

E-mail: biuro@transcomfort.pl
Internet: www.transcomfort.pl
www.mmr-trading.pl
 
Prezentacja


TransComfort, jako Business Unit spółki M&MR Trading Polska, propaguje koncepty wnoszące komponent bezpieczeństwa oraz komfortu do transportu dóbr, mediów i ludzi już od ponad 20 lat.

Wprowadzamy nowoczesne technologie do pojazdów szynowych oraz modernizujemy infrastrukturę torową – na przełomie dwóch dekad zbudowaliśmy markę wierną standardom wyłącznie najwyższej jakości produktów i usług. Ściśle współpracujemy z producentami znanych światowych marek, dystrybuujemy produkty uznane i renomowane na rynku międzynarodowym. W zakresie kolejnictwa oraz infrastruktury szynowej są to m.in. Continental ContiTech, Dätwyler, ELPA czy Becorit Faiveley. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku oraz branżowemu know-how TransComfort dostarcza usługi kompleksowe – od doradztwa technicznego i doboru produktu, przez opracowanie i konstrukcję własnych systemów ułatwiających montaż, aż po wdrażanie wybranych rozwiązań.

Dbamy o to, aby innowacją, ciągłym rozwojem oraz najwyższą jakością kształtować przyszłość naczelnej potrzeby bezpieczeństwa i wygody w ruchu.

OFERTA:

W naszej ofercie posiadamy produkty dla następujących obszarów:




  • Pojazdy szynowe – tabor i infrastruktura szynowa


  • Pojazdy użytkowe – pierwsze wyposażenie OE i rynek wtórny


  • Węże przemysłowe i złącza


  • Silniki elektryczne


  • Budownictwo - technika uszczelniająca



POJAZDY SZYNOWE

Wspólnie z naszym wieloletnim partnerem, a zarazem liderem rynku kolejowego – Continental ContiTech podjęliśmy się zadania, aby w innowacyjny sposób sprostać wymogom technologii podwozia nowoczesnych pojazdów szynowych.

Nasze doświadczenie i know-how pozwalają na aktywny udział w tworzeniu kompletnej koncepcji resorowania i konstrukcji rozwiązań systemów zawieszenia pneumatycznego pierwszego i drugiego stopnia.





Oprócz rozwiązań dla systemów standardowych zajmujemy się również dodatkowymi wymogami specjalnymi, jak np.




  • ciasne przestrzenie wbudowania


  • wysokie ruchy uginające


  • duże poprzeczne deformacje


  • wysokie nośności



Posiadamy produkty do następujących pojazdów:




  • tramwaje


  • wózki do pojazdów komunikacji miejskiej i do metra


  • wózki do pojazdów niskopodłogowych


  • pociągi wysokich prędkości



Dzięki zastosowaniu odpowiednich elastomerowych elementów amortyzujących oraz pneumatycznych systemów zawieszenia, nasze produkty spełniają najwyższe wymogi w zakresie bezpieczeństwa i komfortu jazdy, uzyskiwanych szybkości, obniżenia hałasu i drgań, jak również nieodzownej rentowności w ruchu pasażerskim.

Program produkcyjny




  • Metalowo-gumowe (MEGI) zawieszenia pierwszego stopnia


  • Systemy zawieszenia drugiego stopnia do wózków i podwozi nowoczesnych pojazdów szynowych


  • Metalowo-gumowe składniki systemów i specjalne systemy dodatkowe dostosowane do wymogów konstrukcji jak np. tuleje, prowadnice, poślizgi, bufory itp.


  • Sprężyny metalowo-gumowo-hydrauliczne pierwszego stopnia na każde zastosowanie



















INFRASTRUKTURA

Maty podtorowe:

Dystrybuujemy wysokiej jakości maty podtorowe firmy Dätwyler dla kolei dalekobieżnej lub miejskiej, metra i tramwaju, które skutecznie tłumią wstrząsy, drgania i wibracje. Od ponad 30 lat spełniają nie tylko wymogi nowoczesnych dróg szynowych, lecz również są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb, wymogów i warunków. Maty podtorowe firmy Dätwyler to cieszące się światową renomą, skuteczne i trwałe produkty dla inwestycji o długiej żywotności. Uznanie ich najwyższej jakości jest udokumentowane licznymi referencjami zarówno w dziedzinie budowy nowych linii kolejowych, jak też modernizacji istniejących dróg szynowych.

Właściwości mat podtorowych Dätwyler:




  • produkowane zgodnie z najnowszą technologią z najwyższej jakości odpornych na starzenie elastomerów,


  • wszystkie wersje mat dopuszczone do stosowania na kolejach niemieckich Deutsche Bahn AG zgodnie z wymogami Tl 918071, w tym również na liniach dla dużych prędkości,


  • zoptymalizowane pod względem skuteczności mieszanki kauczuków naturalnych i syntetycznych,


  • umożliwiają niezbędne dopasowanie mat do różnych wymogów i warunków zastosowania,


  • ich układanie jest szybkie i łatwe, uzależnione od stabilności podłoża, a specjalna technologia łączenia mat zapewnia wysoki komfort pracy oraz oszczędność czasu,


  • możliwość indywidualnego dostosowania do lokalnych warunków montażu oraz sposobu układania maty podtorowej na dnie i ściankach bocznych koryta torowiska.









Właściwości systemu RCS:




  • długość profilu równa długości szyny


  • tylko 3 elementy do wykonania izolacji np. 18-metrowej szyny


  • możliwość stosowania bez konieczności użycia podlewu ciągłego


  • optymalna izolacja prądów błądzących i doskonała wibroizolacja


  • uzyskiwanie dowolnego ugięcia szyny


  • dowolny sposób montażu


  • stosowanie we wszystkich konstrukcjach torowiska


  • możliwy montaż poza placem budowy


  • krótszy niż w innych systemach czas montażu





Systemy do tłumienia hałasu i nadmiernego zużywania szyn na łukach:




  • Znakomicie redukują hałas u źródła.


  • Skutecznie chronią przed zużyciem kół oraz szyn (GCC, RCF i faliste), co przekłada się na redukcję ich kosztu cyklu życia.


  • Posiadają wysoką wewnętrzną stopę zwrotu, tzw. IRR – internal rate of return.


  • Dysponują opcją pracy samodzielnej oraz opcją instalacji pod ziemią.


  • Umożliwiają aplikację i optymalne dozowanie materiału CHFC – composite heavily fluid compound.


  • Wykonane z materiałów przyjaznych środowisku, pozostają proste w montażu i konserwacji, zapewniają bezpieczną i niezawodną pracę systemu oraz dają dużą elastyczność w zależności od potrzeb użytkownika. 





Elastyczne kanały wentylacyjne do pojazdów szynowych:




  • Posiadają certyfikaty ognioodporne dla przemysłu kolejowego.


  • Odporne na uszkodzenia mechaniczne, zarówno podczas montażu jak i podczas eksploatacji.


  • Bardzo elastyczne, pozwalające umieścić je w najmniejszych zakamarkach zabudowy pojazdu szynowego.


  • Lekkie – stosowanie tego systemu może prowadzić do redukcji wagi całkowitej pojazdu.


  • Izolowane – zewnętrzna warstwa izolacyjna zapobiega przed skraplaniem wilgoci w układzie wentylacji, co eliminuje przykry zapach i rozwój drobnoustrojów.


  • Gładka warstwa wewnętrzna – redukcja szumów i hałasu, redukcja oporów przepływów oraz zwiększenie wartości przepływu transportowanego powietrza, łatwość utrzymania układu wentylacji w czystości.



Możliwości produkcyjne:




  • Kanały mogą być produkowane w nieorganicznych długościach odcinków, co redukuje ilość elementów złącznych wpływających na koszty produkcji, a także wagę pojazdu.


  • Na jednej długości kanału można uzyskiwać różne kształty, o różnym przekroju i położeniu względem siebie.


  • Krótkie terminy dostaw, co pozwala na kontrolę nad rozwojem projektu i ewentualnymi zmianami, na które można szybko reagować. Dodatkowo przed rozpoczęciem produkcji nie ma konieczności zabezpieczenia komponentów do produkcji dla całego projektu