Indeks alfabetyczny
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Indeks branżowy
Panel firmy

TransComfort

TransComfort  
TransComfort is a Business Unit of M&MR Trading Polska Sp. z o.o.
ul.Hutnicza 25 DE 
81-061 Gdynia 

Tel. +48 (058) 627 49 27/25 
Fax +48 (058) 627 49 28 

E-mail: biuro@transcomfort.pl
Internet: www.transcomfort.pl
www.mmr-trading.pl
 
Prezentacja

TransComfort, jako Business Unit spółki M&MR Trading Polska, propaguje koncepty wnoszące komponent bezpieczeństwa oraz komfortu do transportu dóbr, mediów i ludzi już od ponad 20 lat.


Wprowadzamy nowoczesne technologie do pojazdów szynowych oraz modernizujemy infrastrukturę torową – na przełomie dwóch dekad zbudowaliśmy markę wierną standardom wyłącznie najwyższej jakości produktów i usług. Obecnie możemy poszczycić się oddziałem centralnym w Gdyni, 4 oddziałami regionalnymi, 5 biurami handlowymi, 560 aktywnymi klientami, 113 dostawcami oraz setkami podpisanych umów i przeprowadzonych realizacji. Ściśle współpracujemy z producentami znanych światowych marek, dystrybuujemy produkty uznane i renomowane na rynku międzynarodowym. W zakresie kolejnictwa oraz infrastruktury szynowej są to m.in. Continental ContiTech, Dätwyler czy Becorit. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku oraz branżowemu know-how TransComfort dostarcza usługi kompleksowe – od doradztwa technicznego i doboru produktu, przez opracowanie i konstrukcję własnych systemów ułatwiających montaż, aż po wdrażanie wybranych rozwiązań.


Dbamy o to, aby innowacją, ciągłym rozwojem oraz najwyższą jakością kształtować przyszłość naczelnej potrzeby bezpieczeństwa i wygody w ruchu.

 

OFERTA:

W naszej ofercie posiadamy produkty dla następujących obszarów:

• Pojazdy szynowe – tabor i infrastruktura szynowa
• Pojazdy użytkowe – pierwsze wyposażenie OE i rynek wtórny
• Węże przemysłowe i złącza
• Silniki elektryczne
• Budownictwo - technika uszczelniająca

POJAZDY SZYNOWE

Wspólnie z naszym wieloletnim partnerem, a zarazem liderem rynku kolejowego – Continental ContiTech podjęliśmy się zadania, aby w innowacyjny sposób sprostać wymogom technologii podwozia nowoczesnych pojazdów szynowych.

Nasze doświadczenie i know-how pozwalają na aktywny udział w tworzeniu kompletnej koncepcji resorowania i konstrukcji rozwiązań systemów zawieszenia pneumatycznego pierwszego i drugiego stopnia.

 

Oprócz rozwiązań dla systemów standardowych zajmujemy się również dodatkowymi wymogami specjalnymi, jak np.

• ciasne przestrzenie wbudowania
• wysokie ruchy uginające
• duże poprzeczne deformacje
• wysokie nośności

Posiadamy produkty do następujących pojazdów:

• tramwaje
• wózki do pojazdów komunikacji miejskiej i do metra
• wózki do pojazdów niskopodłogowych
• pociągi wysokich prędkości

Dzięki zastosowaniu odpowiednich elastomerowych elementów amortyzujących oraz pneumatycznych systemów zawieszenia, nasze produkty spełniają najwyższe wymogi w zakresie bezpieczeństwa i komfortu jazdy, uzyskiwanych szybkości, obniżenia hałasu i drgań, jak również nieodzownej rentowności w ruchu pasażerskim.

Program produkcyjny

• Metalowo-gumowe (MEGI) zawieszenia pierwszego stopnia

• Systemy zawieszenia drugiego stopnia do wózków i podwozi nowoczesnych pojazdów szynowych

• Metalowo-gumowe składniki systemów i specjalne systemy dodatkowe dostosowane do wymogów konstrukcji jak np. tuleje, prowadnice, poślizgi, bufory itp.

• Sprężyny metalowo-gumowo-hydrauliczne pierwszego stopnia na każde zastosowanie

 

 

INFRASTRUKTURA

Maty podtorowe:

Dystrybuujemy wysokiej jakości maty podtorowe firmy Dätwyler dla kolei dalekobieżnej lub miejskiej, metra i tramwaju, które skutecznie tłumią wstrząsy, drgania i wibracje. Od ponad 30 lat spełniają nie tylko wymogi nowoczesnych dróg szynowych, lecz również są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb, wymogów i warunków. Maty podtorowe firmy Dätwyler to cieszące się światową renomą, skuteczne i trwałe produkty dla inwestycji o długiej żywotności. Uznanie ich najwyższej jakości jest udokumentowane licznymi referencjami zarówno w dziedzinie budowy nowych linii kolejowych, jak też modernizacji istniejących dróg szynowych.

Właściwości mat podtorowych Dätwyler:
• produkowane zgodnie z najnowszą technologią z najwyższej jakości odpornych na starzenie elastomerów,
• wszystkie wersje mat dopuszczone do stosowania na kolejach niemieckich Deutsche Bahn AG zgodnie z wymogami Tl 918071, w tym również na liniach dla dużych prędkości,
• zoptymalizowane pod względem skuteczności mieszanki kauczuków naturalnych i syntetycznych,
• umożliwiają niezbędne dopasowanie mat do różnych wymogów i warunków zastosowania,
• ich układanie jest szybkie i łatwe, uzależnione od stabilności podłoża, a specjalna technologia łączenia mat zapewnia wysoki komfort pracy oraz oszczędność czasu,
• możliwość indywidualnego dostosowania do lokalnych warunków montażu oraz sposobu układania maty podtorowej na dnie i ściankach bocznych koryta torowiska.


 

 

System RCS:

TransComfort oferuje RAIL COMFORT SYSTEM®, który został stworzony do perfekcyjnej zabudowy torowiska, niezależnie od koncepcji. Łączy w sobie wszystkie wymagania, które musi spełniać system ciągłego posadowienia szyny – izolować prądy błądzące, redukować wstrząsy i drgania oraz pozostawać łatwym w montażu. W system RCS wyposażono już 300 km torowisk tramwajowych.

Właściwości systemu RCS:

• długość profilu równa długości szyny
• tylko 3 elementy do wykonania izolacji np. 18-metrowej szyny
• możliwość stosowania bez konieczności użycia podlewu ciągłego
• optymalna izolacja prądów błądzących i doskonała wibroizolacja
• uzyskiwanie dowolnego ugięcia szyny
• dowolny sposób montażu
• stosowanie we wszystkich konstrukcjach torowiska
• możliwy montaż poza placem budowy
• krótszy niż w innych systemach czas montażu

 

 

Systemy do tłumienia hałasu i nadmiernego zużywania szyn na łukach:

• Znakomicie redukują hałas u źródła.
• Skutecznie chronią przed zużyciem kół oraz szyn (GCC, RCF i faliste), co przekłada się na redukcję ich kosztu cyklu życia.
• Posiadają wysoką wewnętrzną stopę zwrotu, tzw. IRR – internal rate of return.
• Dysponują opcją pracy samodzielnej oraz opcją instalacji pod ziemią.
• Umożliwiają aplikację i optymalne dozowanie materiału CHFC – composite heavily fluid compound.
• Wykonane z materiałów przyjaznych środowisku, pozostają proste w montażu i konserwacji, zapewniają bezpieczną i niezawodną pracę systemu oraz dają dużą elastyczność w zależności od potrzeb użytkownika. 

 

 

 

Elastyczne kanały wentylacyjne do pojazdów szynowych:

• Posiadają certyfikaty ognioodporne dla przemysłu kolejowego.
• Odporne na uszkodzenia mechaniczne, zarówno podczas montażu jak i podczas eksploatacji.
• Bardzo elastyczne, pozwalające umieścić je w najmniejszych zakamarkach zabudowy pojazdu    szynowego.
• Lekkie – stosowanie tego systemu może prowadzić do redukcji wagi całkowitej pojazdu.
• Izolowane – zewnętrzna warstwa izolacyjna zapobiega przed skraplaniem wilgoci w układzie wentylacji, co eliminuje przykry zapach i rozwój drobnoustrojów.
• Gładka warstwa wewnętrzna – redukcja szumów i hałasu, redukcja oporów przepływów oraz zwiększenie wartości przepływu transportowanego powietrza, łatwość utrzymania układu wentylacji w czystości.


Możliwości produkcyjne:

  • kanały mogą być produkowane w nieorganicznych długościach odcinków, co redukuje ilość elementów złącznych wpływających na koszty produkcji, a także wagę pojazdu.
  • Na jednej długości kanału można uzyskiwać różne kształty, o różnym przekroju i położeniu względem siebie.
  • krótkie terminy dostaw, co pozwala na kontrolę nad rozwojem projektu i ewentualnymi zmianami, na które można szybko reagować. Dodatkowo przed rozpoczęciem produkcji nie ma konieczności zabezpieczenia komponentów do produkcji dla całego projektu